roy_wheat

这里有我平时生活中的创运,创造和运行的记录,凡做成的东西,或一种表达程现

我受伤了   

只想呆在一个温暖 渥渥盈盈的地方捻成圈


你看,我也是有毛毛的,

毛很韧 有柔度

不住流泪的烟 在伤口

痛痛疲惫


我的小花儿们和我抱在一起哭

------------------------------

I was really hurt

All my cells are the negtive to positive.


Look, I got my own down, weeping,

hug and comfort my flowers.


All I want to do is

to stay with myself

and complete my circle by own



=======================

onnal! 我们把它载成明信片罢!

评论